Průzkumy v posledních měsících ukazují, že se změnilo naše chování i v rozhodování při kupování toaletního papíru. Pryč jsou doby, kdy jsme kupovali jakýkoli toaletní papír podle ceny. Hlavním faktorem, který nás nyní ovlivňuje již není cena, ale hebkost a měkkost.
Dříve bylo běžné, že lidé šeřili i na tomto zboží a kupovali dvojvrstvé varianty, ale nyní se již většina přesunula právě k výrobku se třemi vrstvami. Prudce také stoupá zájem o čtyřvrstvou variantu. Překvapivé také je, že prudce stoupá zájem o vlhčený toaletní papír.
bankovky na toaletním papíře
Dle dostupných informací ze zdrojů obchodních řetězců obecně Češi nevyhledávají barevné a voňavé toaletní papíry, ale spíše bílé bez vůně. Celkově se takové varianty ze všech prodá 85 %. Lidé se pravděpodobně parfemovaných variant bojí z dermatologického hlediska. Nicméně nutno říci, že navonění se neprovádí přímo na papíru, ale provádí se pouze navonění ruliček, které následně provoní papír a celé balení jako takové.
Spotřebitelé samozřejmě preferují ekonomičtější balení minimálně o osmi rolích. Je běžné, že si raději vybírají balení o šestnácti či čtyřiadvaceti rolích. Dlouhodobě tedy neklesá zájem o dvouvrstvé zboží, ale také o malá balení.
toaletní papír
Sečteno a podtrženo lze říci, že zájem o levný toaletní papír u českých spotřebitelů klesá a šest z deseti Čechů si raději připlatí za bílý, třívrstvý papír.
Vlhčené varianty se také kupují více
Tyto ubrousky nebo tedy vlhčený toaletní papír si svoji oblibu získává stále více, ale jeho používání pak působí v posledních letech velké problémy vodohospodářským společnostem. Tento druh by se totiž neměl házet do toalet, protože se nerozkládají a ucpávají tak kanalizaci. Ani podle výsledků testů britské BBC. Dle jejich testování žádný typ ubrousků neprošel testem rozložitelnosti.
I když se obecně v rodinách šetří, zdá se, že zrovna v této oblasti si Češi dopřávají to, co opravdu preferují a nedbají zase až tolik na cenu, jako tomu je například při výběru oblečení.

Back To Top